BEVERLEI BROWN SE JOACA CU FOCUL

25.07.2013 15:07

 Dupa ce a lucrat cu nume internationale de prim rang ca James Morrison, Simply Red, Snap, Joe Cocker, Chaka Khan sau Babyface, iar artisti romani ca Adrian Sina sau Ddy Nunes i-au deschis calea catre industria muzicala din Romania - Beverlei Brown lanseaza o piesa HOT! 
Piesa 'Fire' este la fel de incitanta ca titlul care o anunta si vorbeste despre exploatarea senzualitatii si despre actiunea... 'girl-on-girl'. Piesa este o colaborare cu Tbass si ne incita la dans si distractie pana in zori de zi. 
Intrebata de principalele diferente intre industria muzicala din Romania si cea internationala, Beverlei ne-a declarat: 
'Sunt multe asemanari intre cele doua piete, insa ceea ce am observat in Romania este entuziasmul si dedicatia artistilor romani.' 
Industria muzicala este in continua evolutie iar influentele raggae si pop din ultima perioada au patruns si in muzica produsa in Romania, Beverlei este de parere ca noul val de influente muzicale este un lucru bun 'si aceasta combinatie de stil romanesc cu alte nuante muzicale nu poate decat sa ne prinda bine. Cum spunea mama mereu - schimbarea face bine sufletului'. 
Intrebata ce parere are despre Romania, Beverlei a declarat: 'Imi place la nebunie! Oriunde merg in Bucuresti intalnesc oameni deschisi si prietenosi si cluburi pline de viata. Am cunoscut romani in toate colturile lumii si de fiecare data ne-am apropiat si ne-am distrat impreuna - sunteti foarte cool!' a declarat ea zambind.  (roton.ro)