Haihui de duminica - gunoaie aruncate in situl Ferice Plai

30.06.2019 15:24

Dupa o oarecare perioada, am reluat plimbarile haihui prin zona Budureasa, profitand din plin de vremea minunata. Fara a avea o tinta anume, am purces la drum cu bicicleta. Un mic popas la cascada Firusau, acum mai limpede ca in zilele anterioare, dar totusi  nu cum ar trebui si cum mi-as dori. E trecut de ora 12 si nu e nimeni la scalda. 

Mai sus, bazinul e plin cam 3 sferturi. Pe stanga inca se extrag lemnele rupte si rasturnate de viscolul din 2017. Trec de statia de tratare a apei, o iau la stanga si intru pe Cetatele.

 La capatul drumului las bicicleta si continui pe jos. Imediat imi sar in ochi gunoaiele aruncate de nu stiu cine in albia paraului. Au fost carate cu masina sau cu tractorul cativa kilometri pentru a fi aruncate in parau. La o ploaie puternica, apele vor creste si vor lua la vale acele gunoaie. Pe traseul pe care au fost duse. Aproape pe acelasi traseu.Cine stie unde vor ajunge! 

 Ma intreb de ce ar duce cineva mizeriile sa le arunce in anumite locuri cand, de doua ori pe luna, gunoaiele sunt ridicate de firma autorizata, chiar din fata casei. 

 

Am pus mai multe poze pe facebook