Cortes, la cafea cu Temisan

30.04.2014 15:03

 

Dupa succesul inregistrat cu hitul ‘Vedeta mea’, Cortes se intoarce cu o noua abordare cu iz ironic si jucaus la adresa iubirii, piesa ‘La Cafea’, un featuring cu Aurelian Temisan.

 Artistul a renuntat la femei ‘trofeu’, s-a maturizat si simte ca in sfarsit poate cauta dragostea adevarata: ‘Vedeta mea si-a pierdut stralucirea, am auzit ca mai nou canta pe bancnote... acum caut o domnisoara normala, frumoasa cand tace si sexy cand tipa, cu care sa-mi impart cafeaua de dimineata. Nu de alta, dar mereu fac prea multa.’ ne-a povestit el zambind.

 Cortes contrazice imaginea hip-hopperului clasic din tara noastra, alegand sa isi arate latura sensibila: ‘Toti avem o doza de sensibilitate, numai ca unii o tin ascunsa, departe de ochii lumii, iar altii stiu s-o arate cand au ocazia. Eu scriu ceea ce simt, mai departe las ascultatorii sa decida cat de sensibil sunt’, a declarat el.

 Piesa a fost produsa in studiourile Rappin On de catre Connect-R, Razvan Matache, Florin Buzea, Cosmin Dobrescu, iar ideea colaborarii cu Aurelian Temisan a venit foarte natural:  ‘Intotdeauna l-am apreciat pe Aurelian, mereu aducea ceva diferit fata de colegii lui de "generatie". In plus de asta, ni s-a parut ca vocea lui s-ar potrivi perfect in contextul piesei. Si nu cred ca ne-am inselat, noua ne place mult cum a iesit.’ (roton.ro)